Podniesienie jakości edukacji matematycznej, przyrodniczej i informatycznej.

Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej / red. nauk. Joanna Skibska i Justyna Wojciechowska. – Warszawa : Wydawnictwo Akademickie Żak, cop. 2015. W 77203

Edukacja matematyczna a cywilizacja cyfrowa : podmioty kształcenia wobec wyzwań technologii informacyjnych / Joanna Kandzia. – Warszawa : Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego, 2016. W 77010

Kompetencje informacyjne uczniów w perspektywie zmian szkolnego środowiska uczenia się / Katarzyna Borawska-Kalbarczyk. – Warszawa : Wydawnictwo Akademickie Żak, 2015. W 72533

Multimedialne wspomaganie kształcenia matematycznego / Anna Rybak. – Opole: Wydawnictwo Nowik, 2016. W 75055

Nowe technologie informacyjne w edukacji : niekoniecznie „cyfrowa demencja” / Joanna Adamkiewicz. – Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2015. W 75929

Przyroda w szkole ponadgimnazjalnej : poradnik metodyczny / Jolanta Golanko, Grażyna Skirmuntt, Urszula Poziomek. – Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji, [2015?]. W 75028

Technologie informacyjno-komunikacyjne na lekcjach : przykładowe konspekty i polecane praktyki / Małgorzata Ostrowska, Danuta Sterna. – Warszawa : Centrum Edukacji Obywatelskiej, 2015. W 75012, P 75013

W dziką stronę : rozmowy o edukacji w przyrodzie / [red. Agnieszka Gaszyńska, Gosia Świderek]. – Łódź : Ośrodek Działań Ekologicznych „Źródła”, 2016. W 76147

Wybrane obszary edukacji matematycznej dzieci : poradnik dla nauczycieli klas I-III / Agnieszka Nowak-Łojewska, (oprac. graficzne zadań Joanna Łojewska). – Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji, [2015?]. W 75034

Polityka cookies i prywatności

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu niezbędnym do prawidłowego działania serwisu, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkownika oraz statystyk. Wyłączenie zapisywania plików cookies jest możliwe w ustawieniach każdej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies należy opuścić stronę.

Zaznacz cookies, które akceptujesz:
Powrót