OCENY SZKOLNE

Zestawienie bibliograficzne w wyborze

WYDAWNICTWA ZWARTE

  1. Jak oceniać postępy uczniów : wskazówki dla nauczycieli / Paul Dix ; przekład Anna Sawicka- Chrapkowicz. – Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN 2014. W 40211;
    W 40589
  2. Jak pomagać (a nie szkodzić) uczniom ocenianiem szkolnym / Bolesław Niemierko. – Sopot : Smak Słowa 2018. W 43771
  3. Model oceniania wspierającego uczenie się i rozwój : konteksty praktyczne i teoretyczne / Dorota Pauluk. – Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego © 2022. W 46295
  4. Oceniam, ucząc : poradnik dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej / pod red. Danuty Sterny ; [aut. Bogusława Jastrząb et al.]. – Warszawa : Centrum Edukacji Obywatelskiej 2015. W 40682 ; W 40683
  5. Ocenianie w szkole na cenzurowanym : badania – dylematy – inspiracje / Redakcja naukowa Małgorzata Karwatowska, Małgorzata Latoch-Zielińska, Iwona Morawska. – Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej 2020. W 43302
  6. Profil osiągnięć ucznia : przewodnik dla terapeutów i nauczycieli / Jacek Kielin. – Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne 2019. W 42832
  7. Program nauczania wychowania fizycznego dla klas IV – VIII szkoły podstawowej wraz z planami pracy i kryteriami oceniania „Ruch – zdrowie dla każdego 2” / Stanisław Żołyński. – Rzeszów : Wydawnictwo Oświatowe Fosze cop. 2017. W 42069
  8. Program nauczania wychowania fizycznego dla ośmioletniej szkoły podstawowej : dla I i II etapu edukacji wraz z rocznymi planami pracy i przedmiotowym systemem oceniania / Krzysztof Warchoł. – Rzeszów : Wydawnictwo Oświatowe Fosze 2017. W 42070
  9. Sztuka oceniania : motywowanie uczniów do rozwoju / Bożena Kubiczek. – Opole : Wydawnictwo Nowik 2018. W 42513 ; W 43319
  10. Uczę (się) w szkole / Danuta Sterna. – Warszawa : Centrum Edukacji Obywatelskiej 2014. W 40688 ; W 40689

ARTYKUŁY Z CZASOPISM

  1. Akademickie ocenianie i jego niezamierzone konsekwencje. od wymiaru ukrytego do nowej kultury oceniania / Dorota Pauluk. // Kwartalnik Pedagogiczny. – 2019, nr 2, s. 86-101
  2. Biologiczno-społeczne determinanty osiągnięć edukacyjnych a sprawiedliwość ocen i godność uczących się / Paweł Polowczyk. // Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. – 2014, nr 6, s. 14-24
  3. Blaski i cienie testów / Joanna Matejczuk. // Psychologia w Szkole. – 2014, nr 5, s. 27-32
  4. Czy i jak oceniać zachowanie? / Sylwia Żmijewska-Kwiręg. // Dyrektor Szkoły. – 2022, nr 12, s. 82-85
  5. Czy jest możliwa sprawiedliwość w szkole? / Ewa Kosińska. // Wychowawca. – 2018, nr 12, s. 22-23
  6. Czy ocena w wychowaniu fizycznym jest potrzebna? / Paweł F. Nowak. // Magazyn Trenera. – 2015, nr 2 (37), s. 8-13
  7. Czy oceny motywują do nauki? / Małgorzata Stańczyk. // Dyrektor Szkoły. – 2014, nr 10, s. 52-54
  8. Czy wielodzietność obniża osiągnięcia szkolne? / Krzysztof Konarzewski. // Edukacja. – 2014, nr 4, s. 21-35
  9. Czym nakarmić umysł ucznia, czyli słów kilka o efektywnej informacji zwrotnej na miarę nauczania zdalnego / Izabella Forgiel. // Języki Obce w Szkole. – 2021, nr 3, s. 19-23
  10. Dlaczego sztuka pytania jest sztuką myślenia? / Lidia Pasich. // Meritum. – 2018, nr 3, s. 89-95
  11. Doskonalenie oceniania wypracowania – wybrane problemy / Henryk Palkij. // Język Polski w Liceum. – 2014/2015, nr 1, s. 7-20
  12. Dwie dekady dojrzewania diagnostyki edukacyjnej w Polsce / Bolesław Niemierko. // Ruch Pedagogiczny. – 2014, nr 2, s. 5-26
  13. Dylematy związane z ocenianiem wewnątrzszkolnym i przedmiotowym / Jan Lewandowski. // Monitor Dyrektora Szkoły. – 2022, nr 1 (117), s. 6-12
  14. Evaluation of school achievements of students with special educational needs – a preliminary study / Akbota N. Autaeva [et al.]. // Szkoła Specjalna. – 2019, nr 1, s. 31-42
  15. Ewaluacja szkolnych systemów oceniania uczniów. Poszukiwanie znaczeń / Grażyna Szyling. // Kwartalnik Pedagogiczny. – 2015, nr 4, s. 69-82
  16. Feedback, czyli informacja zwrotna / Tomasz Szwed. // Matematyka. – 2020, nr 1, s. 41-43
  17. Funkcje i formy informacji zwrotnej / Tomasz Garstka. // Meritum. – 2018, nr 3, s. 30-35
  18. Funkcje i formy informacji zwrotnej / Tomasz Garstka. // Meritum. – 2015, nr 1, s. 13-18
  19. Informacja o skutkach wystawionej oceny nagannej zachowania. // Głos Pedagogiczny. – 2013, nr 5, s. 40
  20. Informacja zwrotna w świetle analizy interakcji na przykładzie zdalnej nauki języka obcego w szkole ponadpodstawowej / Krzysztof Kotuła. // Języki Obce w Szkole. – 2021, nr 3, s. 25-29
  21. Jak oceniać sprawiedliwie? / Joanna Haśnik. // Geografia w Szkole. – 2022, nr 3, s. 30-33
  22. Jak oceniać uczniów (nie tylko) w czasie pandemii z wykorzystaniem technologii na
  23. przykładzie Office 365 / Anna Grzybowska, Janusz S. Wierzbicki. // W Cyfrowej Szkole. – 2021, nr 2, s. 16-20
  24. Jak oceniać uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, korzystając z narzędzi TIK / Zyta Czechowska, Jolanta Majkowska. // W Cyfrowej Szkole. – 2021, nr 1, s. 109-114
  25. Jak oceniać ustną wypowiedź maturalną, czyli o normie językowej w „szkolnym” języku mówionym / Jerzy Podracki. // Polonistyka. – 2013, nr 10, s. 14-18
  26. Jak oceniać, żeby uczniowie lubili chodzić do szkoły i chcieli się uczyć? / Janusz Brzozowski. // Monitor Dyrektora Szkoły. – 2020, nr 3 (101), s. 54-58
  27. Jak TIK wspierają ocenianie / Dorota Janczak. // Dyrektor Szkoły. – 2016, nr 5, s. 44-47
  28. Jawność ocen ucznia / Krzysztof Nowicki. // Dyrektor Szkoły. – 2023, nr 2, s. 33-34
  29. Karta oceny systemu oceniania opracowanego przez nauczyciela. // Monitor Dyrektora Szkoły. – 2015, nr 2, s. 34
  30. Klasyfikacja śródroczna uczniów krok po kroku / Marcin Majchrzak. // Monitor Dyrektora Szkoły. – 2022, nr 1 (117), s. 26-30
  31. Konflikty w pracy nauczycieli języków obcych / Hanna Komorowska. // Języki Obce w Szkole. – 2020, nr 2, s. 67-75
  32. Kontrola i ocena w wychowaniu fizycznym – model oceny wspierającej / Urszula Supińska, Magdalena Kübler. // Chowanna. – 2016, T. 2, s. 171-190
  33. Kontrola wypracowań i narzędzia oceniania / Maria Madejowa. // Wychowawca. – 2018, nr 6, s. 20-22
  34. Kryteria oceny z religii / Renata Gryniewicz. // Wychowawca. – 2018, nr 6, s. 33-34
  35. Kwestionariusz ankiety dla rodzica „Wewnątrzszkolne ocenianie osiągnięć mojego dziecka”. // Monitor Dyrektora Szkoły. – 2015, nr 2, s. 37-38
  36. Kwestionariusz ankiety dla rodzica „Wewnątrzszkolne ocenianie osiągnięć mojego dziecka”. // Doradca Dyrektora Szkoły. – 2014, nr 2, s. 40-41
  37. Liryka. Wymagania, karty pracy, tworzenie wypowiedzi, ocenianie / Mirosława Iwasiewicz. // Język Polski w Szkole IV-VI. – 2013/2014, nr 1, s. 77-92
  38. Mam talent! / Izabela Antosiewicz. // Wychowawca. – 2023, nr 9, s. 11-13
  39. Matematyczne (punktowe) ocenianie zachowania / Anna Żołnierczyk. // Wychowawca. – 2018, nr 6, s. 35
  40. Meandry diagnostyki wewnątrzszkolnej / Kornelia Rybicka. // Język Polski w Liceum. – 2012/2013, nr 4, s. 7-19
  41. Metoda oceniania cząstkowego / Kazimierz Pietraszko. // Wychowawca. – 2018, nr 6, s. 30-31
  42. Między policzalnym a niepoliczalnym : pedagogiczny spacer po linie / Klemens Stróżyński. // Dyrektor Szkoły. – 2015, nr 5, s. 58-60
  43. Między wartościowaniem a informowaniem : pedagogiczny spacer po linie / Klemens Stróżyński. // Dyrektor Szkoły. – 2013, nr 6, s. 62-65
  44. Najpierw pójdę do wuefisty czyli w pogoni za średnią / Mikołaj Lasek. // Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne. – 2021, nr 2, s. 54-55
  45. Natura błędów w ocenianiu / Izabela Breguła. // Polonistyka. – 2018, nr 2, s. 24-27
  46. Natura błędów w ocenianiu / Izabela Breguła. // Głos Pedagogiczny. – 2018, nr 1, s. 60-64
  47. Natura błędów w ocenianiu / Izabela Breguła. // Życie Szkoły. – 2017, nr 10, s. 17-22
  48. Nauczyciel ocenia… / Marta Choroszczyńska. // Meritum. – 2015, nr 1, s. 8-12
  49. Nie oceniaj, a (d)oceniaj – jak i po co zatrzymać „kulturę porażki”? / Zuzanna Jastrzębska- Krajewska. // Remedium. – 2023, nr 1, s. 24-26
  50. Nowe zasady oceniania / Marcin Majchrzak. // Monitor Dyrektora Szkoły. – 2015, nr 1, s. 15-18
  51.  O docenianiu twórczego pisania, czyli o wspierającej sile informacji zwrotnej / Agnieszka Wenda. // Polonistyka. – 2018, nr 5, s. 49-53
  52. Obyś cudze dzieci uczył : refleksje o szkolnym ocenianiu / Małgorzata Łoskot. // Głos Pedagogiczny. – 2015, nr 2, s. 54-57
  53. Obyś cudze dzieci uczył : refleksje o szkolnym ocenianiu / Małgorzata Łoskot. // Biologia w Szkole z Przyrodą. – 2015, nr 3, s. 33-35
  54. Ocena ocenie nierówna / Karolina Oleksa. // Życie Szkoły. – 2015, nr 3, s. 2-4
  55. Ocena opisowa jako forma opisywania szkolnej rzeczywistości / Ewa Nowel. // Język Polski w Gimnazjum. – 2015/2016, nr 2, s. 42-57
  56. Ocena opisowa jako narzędzie władzy nauczyciela – refleksje z praktyki szkolnej / Edyta Ćwikła. // Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. – 2017, nr 10, s. 17-26
  57. Ocena szkolna / Barbara Dagmara Niziołek. // Wychowawca. – 2016, nr 9, s. 26
  58. Ocena uczniów z muzyki / Ewa Hoffman-Lipska. // Wychowanie Muzyczne w Szkole. – 2019, nr 2, s. 31-36
  59. Oceniam, jak to łatwo powiedzieć… / Gabriela Olszowska. // W Cyfrowej Szkole. – 2021, nr 1, s. 2-7
  60. Ocenianie : (zestawienie bibliograficzne w wyborze) / Katarzyna Milewska. // Wychowawca. – 2018, nr 6, s. 31
  61. Ocenianie a dostosowanie wymagań edukacyjnych / Katarzyna Szczepkowska. // Dyrektor Szkoły. – 2014, nr 5, s. 50-54
  62. Ocenianie a rozwój / Jarosław Kordziński. // Dyrektor Szkoły. – 2016, nr 5, s. 66
  63. Ocenianie bieżące w dialogu z uczniem : bajka. Cz. 2 / Joanna Piasta-Siechowicz, Mirosława Iwasiewicz. // Język Polski w Szkole IV-VI. – 2015/2016, nr 2, s. 98-108
  64. Ocenianie bieżące w dialogu z uczniem / Joanna Piasta-Siechowicz, Mirosława Iwasiewicz. // Język Polski w Szkole IV-VI. – 2015/2016, nr 1, s. 93-109
  65. Ocenianie i relacje nauczyciel-uczeń na lekcjach wychowania fizycznego / Krzysztof Kultys. // Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne. – 2016, nr 3, s. 15-20
  66. Ocenianie końcoworoczne czas zacząć / Ewa Norkowska. // Monitor Dyrektora Szkoły. – 2018, nr 6 (84), s. 26-30
  67. Ocenianie kształtujące / Justyna Kapuścińska-Kozakiewicz. // Życie Szkoły. – 2021, nr 6, s. 4-8
  68. Ocenianie kształtujące : (zestawienie bibliograficzne w wyborze) / Elżbieta Trojan // Wychowawca. – 2018, nr 6, s. 29
  69. Ocenianie kształtujące : zestawienie bibliograficzne w wyborze / Elżbieta Trojan. // Nowa Szkoła. – 2015, nr 2, s. 60-62
  70. Ocenianie kształtujące / Jacek Stec. // Doradca Dyrektora Szkoły. – 2013, nr 3 (31), s. 4-8
  71. Ocenianie kształtujące, które pomaga się uczyć / Ewa Gałązka. // Wychowawca. – 2018, nr 6, s. 25
  72. Ocenianie na odległość / Małgorzata Nowak. // Dyrektor Szkoły. – 2021, nr 5, s. 20-24
  73. Ocenianie osiągnięć edukacyjnych ucznia w kontekście planowania pracy z klasą / Jadwiga Jawor-Baranowska. // Język Polski w Szkole IV-VI. – 2013/2014, nr 1, s. 48-58
  74. Ocenianie po nowemu nieco / Bogusław Tundzios. // Meritum. – 2015, nr 1, s. 84-86
  75. Ocenianie prac pisemnych – interpretacji tekstów / Joanna Dobkowska. // Polonistyka. – 2019, nr 2, s. 50-56
  76. Ocenianie prac pisemnych – opowiadań / Joanna Dobkowska. // Polonistyka. – 2018, nr 6, s. 24-29
  77. Ocenianie prac pisemnych – wypowiedzi argumentacyjnych / Joanna Dobkowska. // Polonistyka. – 2019, nr 1, s. 47-53
  78. Ocenianie szkolne – zestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 2006-2020 / Anna Popławska. // W Cyfrowej Szkole. – 2021, nr 1, s. 102-108
  79. Ocenianie uczniów / Leszek Zaleśny. // Monitor Dyrektora Szkoły. – 2022, nr 5/6 (121), s. 61-64
  80. Ocenianie uczniów we współczesnej i przyszłej praktyce edukacyjnej szkoły – szanse, zagrożenia, perspektywy / Michał Kowalewski. // Nowa Szkoła. – 2017, nr 2, s. 20-31
  81. Ocenianie umiejętności językowych: dlaczego nie robić tego nieco inaczej? / Mirosław Pawlak. // Języki Obce w Szkole. – 2021, nr 3, s. 5-12
  82. Ocenianie umiejętności językowych uczniów / Joanna Dobkowska. // Polonistyka. – 2018, nr 4, s. 50-53
  83. Ocenianie w szkole – między wspieraniem a taktem pedagogicznym / Jarosław Michalski. // W Cyfrowej Szkole. – 2021, nr 1, s. 8-15
  84. Ocenianie wspierające rozwój ucznia / Aleksandra Kubala-Kulpińska. // Głos Pedagogiczny. – 2019, nr 10 (111), s. 27-29
  85. Ocenianie wypowiedzi ustnych / Joanna Dobkowska, Adam Brożek. // Polonistyka. – 2019, nr 3, s. 52-56
  86. Ocenianie zachowania / Jakub Janik. // Wychowawca. – 2023, nr 9, s. 14-17
  87. Ocenić pisanie czy podpisać się pod wystawioną oceną? : wokół trudności z ocenianiem prac pisemnych / Natalia Kuźmińska. // Polonistyka. – 2015, nr 6, s. 26-31
  88. Oceny z WF-u do poprawki / Zenon Decyk. // Doradca Dyrektora Szkoły. – 2013, nr 9 (35), s. 56-57
  89. Od oceniania do recenzowania / Danuta Bula. // Wychowawca. – 2018, nr 6, s. 23-24
  90. OK na lekcjach JO jest OK! O ocenianiu kształtującym w pigułce / Danuta Sterna. // Języki Obce w Szkole. – 2021, nr 3, s. 13-17
  91. Oświata dla szkolnictwa wyższego, szkolnictwo wyższe dla oświaty / Stanisław Sławiński, Jerzy Woźnicki. // Edukacja. – 2014, nr 4, s. 96-103
  92. Pięć strategii oceniania kształtującego / Łukasz Mrózek. // Wychowawca. – 2018, nr 6, s. 14-17
  93. Plan pracy zespołu ds. wewnętrznego oceniania (zespół zadaniowy). // Monitor Dyrektora Szkoły. – 2015, nr 12, s. 34
  94. Pomóżmy uczniom i nauczycielom, czyli o ocenianiu w gimnazjum / Marlena Fota. // Język Polski w Gimnazjum. – 2014/2015, nr 1, s. 23-39
  95. Poznacie po owocach, : czyli Ocenianie wspierające rozwój ucznia w kontekście kultury szkoły / Aleksandra Tłuściak-Deliowska, Monika Czyżewska. // W Cyfrowej Szkole. – 2021, nr 1, s. 16-22
    Projekt oceny ucznia / Ewa Afteni-Zdrzalik. // Wychowawca. – 2018, nr 6, s. 32-33
  96. Promować czy nie promować? / Dorota Mielcarek. // Dyrektor Szkoły. – 2014, nr 6, s. 50-53
  97. Przedmiotowe Ocenianie – jak (nie) budować i dlaczego / Marlena Fota. // Język Polski w Gimnazjum. – 2013/2014, nr 3, s. 41-55
  98. Przykładowy plan pracy zespołu zadaniowego do spraw wewnątrzszkolnego oceniania w roku szkolnym 2015/2016. // Monitor Dyrektora Szkoły. – 2015, nr 12, s. 35-36
  99. Psychologia myślenia i postrzeganie czasu w szkolnej diagnozie / Kornelia Rybicka. // Język Polski w Liceum. – 2013/2014, nr 4, s. 7-19
    Pytanie o oceny w szkole / Stanisław Kowal. // Wychowawca. – 2023, nr 9, s. 5-7
  100. Rodzic kontra ocena dziecka / Magdalena Retkowska. // Doradca Dyrektora Szkoły. – 2014, nr 6, s. 50-52
  101. RUBRIC jako narzędzie komunikacji w procesie oceniania / Ewa Kędracka-Feldman. // Meritum. – 2015, nr 1, s. 79-83
  102. Ruch odnowy oceniania / Bolesław Niemierko. // Dyrektor Szkoły. – 2019, nr 4, s. 52-54
  103. Skala globalna (SG) języka angielskiego jako nowe narzędzie edukacyjne / Elżbieta Zawadowska-Kittel. // Języki Obce w Szkole. – 2018, nr 2, s. 101-105
  104. Sprawiedliwe ocenianie : (rozmowa pedagoga z 16-latkiem) / Agnieszka Wołodko. // Wychowawca. – 2018, nr 12, s. 24-25
  105. Stałe diagnozowanie a ocena opisowa w klasach I-III / Dorota Dziamska. // Życie Szkoły. – 2020, nr 2, s. 9-11
  106. Strategie uczenia się / Dorota Sterna. // Edukacja i Dialog. – 2018, nr 7/8, s. 9-21
  107. Szacowanie trafności predykcyjnej ocen szkolnych z wykorzystaniem hierarchicznego
  108. modelowania liniowego / Paulina Skórska, Karolina Świst, Henryk Szaleniec. // Edukacja. – 2014, nr 3, s. 75-94
  109. Szkoła – powrót do przyszłości / Elżbieta Tołwińska-Królikowska, Beata Kossakowska. // W Cyfrowej Szkole. – 2021, nr 2, s. 2-30
  110. Szkoła bez ocen : (bibliografia w wyborze) / Elżbieta Trojan. // Wychowawca. – 2023, nr 9, s. 4
  111. Szkoła na tak / Bożena Janiszewska. // Dyrektor Szkoły. – 2015, nr 10, s. 26-30
  112. Szkolny system oceniania / Antoni J. Jeżowski. // Dyrektor Szkoły. – 2018, nr 4, s. 28-31
  113. Szkolny system oceniania zachowania uczniów / Małgorzata Łoskot. // Głos Pedagogiczny 2020, nr 2/3, s. 6-10
  114. Teoria i praktyka oceniania szkolnego : w poszukiwaniu pedagogicznych przesłanek hybrydyczności oceny szkolnej / Grażyna Szyling. // Ruch Pedagogiczny. – 2014, nr 2, s. 67-82
  115. Trafność prognostyczna wskaźników osiągnięć gimnazjalnych względem wyników maturalnych dziewcząt i chłopców / Karolina Świst, Paulina Skórska. // Edukacja. – 2016, nr 4, s. 42-60
  116. Twórcze sposoby wykorzystania dyktanda do oceny postępów w nauce języka / Dorota Kondrat. // Języki Obce w Szkole. – 2021, nr 3, s. 31-36
  117. Uczeń na lekcji wf : ocena wiadomości i sprawności fizycznej / Katarzyna Kęsy, Adam Kantanista. // Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne. – 2014, nr 5, s. 27-31
  118. Uczenie się uczniów klas I-III w perspektywie oceniania kształtującego / Jolanta Łosowska. // Edukacja Wczesnoszkolna. – 2018/2019, nr 4, s. 67-73
  119. Video zamiast oceny / Bogna Białecka. // Wychowawca. – 2021, nr 6, s. 22
  120. W błędnym kole trosk o edukacyjne sukcesy dzieci / Rafał Moroń, Marcin Moroń. // Wychowawca. – 2023, nr 1, s. 12-15
  121. Waga stopni / Aleksandra Ratajczyk. // Psychologia w Szkole. – 2014, nr 3, s. 49-54
  122. WebClass jako narzędzie do kontroli i oceny postępów w nauce / Wojciech Malec, Magdalena Malec. // Języki Obce w Szkole. – 2021, nr 3, s. 37-42
  123. Wf – za co trzeba, a za co nie wolno oceniać / Paweł F. Nowak. // Magazyn Trenera. – 2015, nr 3 (38), s. 8-13
  124. Wokół oceniania w nauczaniu zdalnym – wybrane sposoby / Krzysztof Zajdel. // Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. – 2022, nr 6, s. 35-47
  125. Wyzwanie dla szkolnego polonisty: ocenianie uczniów z dysleksją / Anna Podemska-Kałuża. // Polonistyka. – 2018, nr 5, s. 8-13
  126. Wzorzec ucznia w świadectwach dzieci kończących klasę trzecią szkoły podstawowej / Edyta Ćwikła. // Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. – 2020, nr 59-68
  127. Z radością i sensem czyli o Katolickim Liceum Montessori im. Sprawiedliwych Wśród Narodów Świata w Krakowie / Kamil Cyganik. // Wychowawca. – 2023, nr 9, s. 8-10
  128. Zaangażowanie rodziców a osiągnięcia szkolne uczniów / Waldemar Kozłowski. // Edukacja. – 2013, nr 2, s. 78-89
  129. Zadedykowane dyrektorowi CKE / Zofia Grudzińska. // Edukacja i Dialog. – 2018, nr 7/8, s. 5-7
  130. Zaufanie zamiast oceniania / z Agnieszką Stein ; rozm. Małgorzata Stańczyk. // Dyrektor Szkoły. – 2015, nr 11, s. 26-27
  131. Zlekceważone błędy pomiaru dydaktycznego / Bolesław Niemierko. // Ruch Pedagogiczny. – 2013, nr 1, s. 107-118
  132. Zmiana roli oceniania / Bolesław Niemierko. // Dyrektor Szkoły. – 2019, nr 1, s. 50-53
  133. Zmiany w prawie i ich wpływ na organizację zajęć wychowania fizycznego w roku szkolnym 2015/2016 / Jan Lewandowski. // Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne. – 2015, nr 5, s. 60-61

Oprac. Małgorzata Komor

Polityka cookies i prywatności

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu niezbędnym do prawidłowego działania serwisu, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkownika oraz statystyk. Wyłączenie zapisywania plików cookies jest możliwe w ustawieniach każdej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies należy opuścić stronę.

Zaznacz cookies, które akceptujesz:
Powrót